viernes, 19 de diciembre de 2014

You & Me

Good Morning! Surely many of you are already thinking about Christmas gifts for your loved ones, so today I bring you a very special post where I give some idea that I can help you. I had the pleasure of meeting the new line of jewelry You & Me which I loved all their pendants and bracelets. They have a very thin design and care which epitomizes the philosophy of the brand as jewels are designed to demonstrate a link or an emotional feeling for someone, whether a family member, a friend or your partner. This makes it perfect and my gave me the solution to give it to my mother this Christmas, so when she wears the pendant think of me and everything I feel about she.. the most important person in my life!
And you've already decided who will be your You? Below I tell you where can you find them. Kisses

¡Buenos días! Seguro que muchos de vosotros estáis ya pensando en los regalos de Navidad para vuestros seres queridos, por eso hoy os traigo un post muy especial donde os doy alguna idea que os puede ayudar. Hace muy poquito tuve el placer de conocer la nueva línea de joyas You & Me de la que me encantaron todos sus colgantes y pulseras. Tienen un diseño muy fino y cuidado que plasma perfectamente la filosofía de la marca, ya que son joyas pensadas para demostrar un vínculo o un sentimiento afectivo por alguien, ya sea un familiar, una amiga o tu pareja. Esto lo hace perfecto y a mi me ha dado la solución para poder regalarsélo a mi madre estas navidades, así cuando ella lleve el colgante pensará en mi y en todo lo que siento por ella.. la persona más importante de mi vida!
Y tú, ya has decidido quien será tu You? Abajo os dejo los enlaces donde podéis encontrarlas. Besos


















PHOTOS  by  Lesferdinand

Joyería Moradell
C/ Delicias, 58
50010 Zaragoza
Tlfno: 976 33 61 66

You & Me  Facebook   



No hay comentarios:

Publicar un comentario