martes, 4 de agosto de 2015

Grey in Summer

Although gray is a typical color of the autumn-winter period, for me is one of my favorite neutral colors when dressing outside of the time of year when I am, and although this time I feel like wear clothing much more cheerful and bright colors typical of summer, I bought this dress gray cross cut in the front and details on the bottom that I find beautiful you like to you? I see perfect place to go for a drink at a terrace after spending a long day at the beach. Thank you very much for your comments and do not forget to follow me for not getting lost any of my look. Kisses

Aunque el gris sea un color más propio de la época otoño-invierno, para mi es uno de mis colores neutrales favoritos a la hora de vestir al margen de la época del año en que me encuentre, y a pesar de que en esta época me apetece muchísimo llevar prendas de colores más alegres y llamativos más propios del verano, me compré este vestido gris de corte cruzado en la parte delantera y con detalles en la parte de abajo que me parece precioso ¿Os gusta a vosotras? Yo lo veo perfecto para ir a tomar algo a una terraza después de haber pasado un largo día de playa. Muchas gracias por vuestros comentarios y no olvidéis seguirme para no perderos ninguno de mis look. Besos
















PHOTOS  by  Lesferdinand

Vestido/Dress: SheIn   Sandalias/Sandals: Zara SS15   Bolso/Bag: Suiteblanco SS15   Pulsera/Bracelet: H&M (old)

12 comentarios: